Panalpina, jeden z wiodących światowych dostawców rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek dwóch nowych bezpośrednich serwisów dla przesyłek drobnicowych (LCL) za pośrednictwem swojej wewnętrznej linii żeglugowej Pantainer Express Line.
Nowe cotygodniowe serwisy gwarantowane są z portów Keelung (Tajwan) oraz Busan (Korea Południowa) do Wrocławia, skracają czas tranzytu o dwa dni oraz redukują emisję CO2 aż o 6,9%.
Położenie geograficzne Wrocławia i jego rozwinięta infrastruktura drogowa sprawiają, że to czwarte co do wielkości miasto w Polsce ma strategiczne położenie zapewniające optymalny dostęp do Dolnego i Górnego Śląska, czyli do najbardziej uprzemysłowionych regionów w Polsce. Dwa nowe, gwarantowane, cotygodniowe serwisy uruchomiono, by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów, zwłaszcza z branży motoryzacyjnej, sektora high-tech i telekomunikacji.
Krótszy czas tranzytu o dwa dni
Klienci Panalpiny mogą spodziewać się przesyłek drobnicowych z Keelung lub Busan we Wrocławiu w odpowiednio 32 i 38 dni, oszczędzając tym samym dwa dni poprzez uniknięcie przeładunku towaru w porcie w Hamburgu. W porównaniu do poprzedniej trasy emisja CO2 zmniejszona jest o 6,9% między Keelung a Wrocławiem oraz o 6,4% między Busan a Wrocławiem.
Nowe serwisy są częścią długoterminowej strategii Panalpiny, mającej na celu rozwój biznesu na kluczowych szlakach handlowych Azji, zwłaszcza w imporcie z Dalekiego Wschodu do Europy, kierunku Transpacific w eksporcie z Azji, Intra Azji oraz z Azji do Ameryki Łacińskiej i z Azji na Bliski Wschód. Carsten Meyer, Global Head of Ocean Freight LCL, mówi: „Dzięki tym dwóm nowym bezpośrednim serwisom do Wrocławia zwiększamy naszą ofertęproduktów morskich na polskim rynku. Nowe serwisy wzmocnią również naszą pozycję jako jednego z czołowych dostawców usług LCL między Azją a Europą.” Panalpina oferuje również inne połączenia LCL do Polski, w tym bezpośrednie z Szanghaju, Hong Kongu, Shenzhen oraz Ningbo.
Większa elastyczność, niezawodność i efektywniejszy łańcuch dostaw
Serwis drobnicowy LCL (Less than Container Load) oferuje możliwość konsolidacji wielu przesyłek od kilku klientów w jednym kontenerze jako FCL (Full Container Load). Na globalny produkt drobnicowy Panalpiny składa się wiele bezpośrednich serwisów LCL powiązanych z globalną siecią magazynów konsolidacyjnych. Panalpina zapewnia klientom serwis od drzwi do drzwi, na najwyższym poziomie terminowości, zwiększający elastyczność i niezawodność w łańcuchu dostaw od początku do końca transportu.
Grupa Panalpina
Grupa Panalpina jest jednym z wiodących światowych dostawców rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, łącząc międzykontynentalny fracht lotniczy i morski z kompleksowymi usługami logistycznymi. Dzięki doświadczeniuoraz zaawansowanym rozwiązaniom informatycznym, Panalpina zapewnia globalne, kompleksowe rozwiązania skrojone na miarę potrzeb swoich klientów. Grupa Panalpina posiada globalną sieć około 500 oddziałów w ponad 80 krajach. W kolejnych 80 krajach współpracuje ściśle z firmami partnerskimi. Panalpina zatrudnia ponad 15.000 pracowników na całym świecie.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/panalpina-uruchamia-dwa-nowe-bezposrednie-polaczenia-dla-transportu-drobnicowego-z-azji-do-polski